Neuroshima PBF

Postapokaliptyczna gra fabularna


#1 2011-03-19 14:20:08

Karl

Administrator

Skąd: Nie Twój zasrany interes.
Zarejestrowany: 2011-03-18
Posty: 114
Punktów :   

Pochodzenie Postaci

(temat oczekuje na opisy pochodzeń, nagroda przewidziana)

Zrezygnowanie z cechy z profesji  to +3 PA

Południowa Hegemonia

* Budowa min. 13

* Cechy:
- Urodzony morderca:
Dowolna umiejętność wojownika na +2 za frajer.

- Wiesz, zjadłem własnego psa:
Jeżeli udało Ci się kogoś zastraszyć przed walką, automatycznie wygrywasz z nim również inicjatywą.

- Zawzięty sukinkot
Raz na dzień (w grze) zamiast dowolnego współczynnika możesz testować swój Charakter.

Vegas

* Zręczność  min. 13

* Cechy:
- Fart
Raz na dzień (w grze) możesz przerzucić dowolny, nieudany test.

- Hazardzista
Umiejętność Zdolności Manualne na +2 za frajer.

- Telepata
Każdy test Negocjacji lub blefu przeciwko Tobie ma jeden poziom trudniej.

Człowiek Pustyni

* Percepcja min. 13

* Cechy:
- Towarzysz
Posiadasz jedno wybrane zwierze (konsultacja z MG), musisz się nim opiekować, ale możesz wydawać mu proste komendy.

- Polegam tylko na sobie
Jeśli posługujesz się narzędziem lub bronią własnej produkcji, umiejętność związana z jej użyciem jest podniesiona +2

Nowy Jork

* Charakter min. 13

* Cechy:
- Zalety klasycznego wykształcenia
Jeśli wybierzesz specjalizację Technika, otrzymasz +10 PA do rozdania na umiejętności oparte o Spryt

- Czas Patriotów
Raz na dwa tygodnie (w grze) możesz dodać wartość swojego Charakteru do testowanego Współczynnika

Texas

* Budowa min. 13

* Cechy:
- Człowiek zwany koniem
Wybierz Jeździectwo, albo Sprawność - wybraną umiejętność masz na +2 za frajer

- Doktor Quin
Jeśli jesteś kobietą otrzymujesz umiejętność Medycyna na +4 za frajer!!!

- Zdrowa okolica
Nie losujesz Choroby podczas tworzenia postaci, a ponadto nie jesteś uzależniony od Tornado.

Federacja Appalachów

* Charakter min. 13

* Cechy:
- Szlachetnie urodzony
Jedną umiejętność opartą na Charakterze masz na +2 za frajer!

- Pojedynkowicz
Podczas walki sam na sam ignorujesz pierwszą ranę lekką lub draśnięcie

- Wychuchana spluwa
Wybierz sobie jedną z broni palnych jaką nosisz ze sobą. Możesz dla niej powtórzyć rzut na efekt zacięcia się broni, ale musisz o nią dbać...

Miami

* Percepcja min. 13

* Cechy:
- Człowiek-aligator
Jeśli ukrywasz się w zbiorniku wodnym lub bagnie o dwa poziomy trudniej jest Cię zauważyć. Ponadto automatycznie zaskakujesz wtedy przeciwników w wypadku ataku.

- Ja już swoje odchorowałem
Powtarzasz każdy nieudany rzut odpornościowy przeciw chorobom i truciznom organicznym.

- Walkabout
Powtarzasz każdy nieudany test Kondycji, oraz otrzymujesz sztuczkę Dom na plecach - za frajer.

Człowiek z... nie twój zasrany interes. (NTZI)

* Cechy:
- Wszechstronność
Wszystkie umiejętności oparte na najwyższym z Twoich współczynników, a których nie wykupisz masz na +1

- Wszechstronność do kwadratu
Możesz wybrać dowolną cechę innej nacji... za wyjątkiem Doktor Quin jak jesteś facetem...

Salt Lake City

* Spryt min. 13

* Cechy:
- Cholerny Kaznodzieja
Powtarzasz każdy nieudany rzut podczas przekonywania w sprawach dot. wiary...

- Wierzę
Raz na dwa tygodnie (w grze) możesz powiedzieć "wierzę" w sytuacji zagrożenia, mg powinien wtedy dopomóc Ci w wykaraskaniu się z kłopotów.

- Przed wojną wszystko było lepsze
Test dotyczący wiedzy o czasach sprzed wojny, może być dla Ciebie co najwyżej Trudny.

Missisipi

* Percepcja min. 13

* Cechy:
- Coś mi tu śmierdzi
Masz szansę na wyczucie ukrytej mutacji, lub mutanta w pobliżu.

- Chodźmy, na pewno już utonął
Możesz wytrzymać bez oddechu pół minuty za każde Twoje 4 pkt. Budowy.

- Kwas w żyłach,  chlor w płucach
Powtarzasz każdy nieudany rzut przeciw kwasom i substancjo żrącym.

Posterunek

* Spryt min. 13

* Cechy:
- Na symulatorze to działało...
Możesz przerzucić każdy nieudany test Obsługi Sprzętu i podczas obsługi komputerów.

- Hi-Tech
Możesz przerzucić każdy nieudany test obsługi sprzętu elektronicznego

- Moloch? Coś o nim słyszałem
Każdy test dot. maszyn Molocha, może być dla Ciebie co najwyżej Trudny.

Detroit

* Zręczność min. 13

* Cechy:
- Jeśli ma silnik to ruszy
W ciągu nie dłuższym niż 30 s. jesteś wstanie uruchomić dowolny pojazd z silnikiem spalinowym (jeśli działa oczywiście)

- Siódme poty
Jesteś w stanie wycisnąć z dowolnego pojazdu 125% normy... jeśli wóz stanie, ktoś będzie musiał go naprawić... (b. trudny test Techniki)

- Ale jazda!
Jeśli strzelasz w ruchu (z pojazdu, spadając, etc.) nie otrzymujesz utrudnienia.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gameliaforum.pun.pl www.cosiedzialowczoraj.pun.pl www.mobileinfo.pun.pl www.narutoshippuudengaara.pun.pl www.p-metin2.pun.pl