#1 2011-03-22 01:46:46

Karl

Administrator

Skąd: Nie Twój zasrany interes.
Zarejestrowany: 2011-03-18
Posty: 114
Punktów :   

Umiejętności, Współczynniki i Specjalizacje

Specjalizacje są cztery: Wojownik, Ranger, Technik i Cwaniak. Do czego one komu? Otóż do tego, że rozwój (poza tworzeniem postaci) umiejętności opartych o specjalizację jest o 20% tańszy.

Budowa: - ważna jeśli chcesz być silnym bykiem, nie chcesz zostać zmiażdżonym i rozjechanym, albo zdechnąć w innej formie...
* Sprawność (Ranger)
Wszelkie testy kondycyjne, wytrzymałościowe, sportowe, wspinaczka i pływanie... Bardzo ważne żeby nie paść i nie zdechnąć na pustyni.

* Jeździectwo (Ranger)
Wszelkie testy związane z powożeniem, jeździectwem i ujeżdżaniem wierzchowców różnej maści... a bywają nawet tresowane, zmutowane, wielkie pająki. Powaga!

Zręczność: - ważna jeśli chcesz się nie potykać o własne nogi, nie postrzelić się z własnej spluwy i szydełkować...
* Walka wręcz (Wojownik)
Wszystko co związane z przywaleniem komuś w łeb, czy to pięścią, czy dwuręcznym toporem... + umiejętność rzucania w przeciwnika i nie tylko...

* Prowadzenie pojazdów (Technik)
Od kosiarki i wózka golfowego, przez motocykle i auta osobowe, aż po autobusy i tiry.

* Zdolności manualne (Cwaniak)
Ma się te zręczne paluszki, co? Otwieranie zamków, kradzieże, gry hazardowe i inne takie.

* Broń strzelecka (Wojownik)
Od takera, przez pistolety, aż do rusznic przeciw pancernych i karabinów maszynowych.

* Broń dystansowa (Ranger lub Wojownik)
Łuk, kusze, proce i inne śmieszne przedmioty...

Charakter: - chodzi o to, żeby nie pękała Ci rura, żebyś był Kozak, żeby się trzęśli jak na nich warkniesz, żeby Ci nie wmówili "że czarne jest czarne, a białe jest białe, że jest dobrze kiedy jest źle" - jak mawiał kiedyś jeden taki polityk...
* Negocjacje (Cwaniak)
Zastrasz ich! Przekonaj ich! Dowódź nimi i motywuj! Inspiruj!

* Empatia (Cwaniak)
Blefuj! Ale tak byś nie uraził ich emocji... przecież widzisz w jakim są stanie, nie?

* Siła woli (Wojownik)
Nie daj się złamać, morale masz mieć unbrekable jak mawiają na wschodnim wybrzeżu! I pamiętaj, że "bul" (jak pisywał inny polityk z opozycyjnej partii...) jest tylko wytworem Twojej wyobraźni.

Spryt: - No chodzi o to, żebyś wiedział, że 2+2 to coś tam... no, i że energia równa się masa razy prędkość światła do kwadratu... czy coś pomyliłem może...
* Medycyna (Technik, lub Ranger)
Pierwsza pomoc, Leczenie ran i Chorób itp. Jak będziesz się na tym znał to ludzie Cię pokochają.

* Technika (Technik - kto by pomyślał...)
Mechanika, Elektronika i obsługa komputerów... Napraw, Poskładaj, Zaprogramuj... od toster, przez bojlery po systemy chłodzenia reaktorów jądrowych w Japonii...

* Wiedza ogólna (Technik)
Wybierz se trzy... albo weź se raz jeszcze i wybierz sześć!

Historia, Geografia, Biologia, Literatura, Języki, Fizyka, Matematyka, Chemia, Chirurgia, Psychologia, Pedagogika etc.

* Sprzęt (Technik)
Obsługa maszyn ciężkich - taśm fabrycznych, wózków widłowych, żurawi, Bojowych Wozów Piechoty, czołgów, kutrów i innych miłych zabawek...

* Pirotechnika (Technik i Wojownik)
To co tygryski lubią najbardziej! Materiały wybuchowe, miny, produkcja amunicji (bardzo dziś przydatne), granatniki, ręczne granatniki przeciwpancerne (RPG), artyleria i inne miłe sprawy...

Percepcja: - żebyś nie był ślepy jak kret i głuchy jak wydra!
* Orientacja w terenie (Ranger)
Wyczucie kierunków, Tropienie, Przygotowywanie pułapek i zasadzek.

* Spostrzegawczość (Ranger)
Wzrok, słuch, intuicja.

* Kamuflaż (Ranger oraz Cwaniak)
Skradanie się, Ukrywanie się i maskowanie swojej bytności i działalności.

* Przetrwanie (Ranger)
Zdobywanie żywności i wody, znajomość warunków terenowych i pogodowych i umiejętność ich wykorzystania...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.forum-ulanowskie.pun.pl www.talesofpirates.pun.pl www.watra.pun.pl www.wszadministracja.pun.pl www.priv-m2.pun.pl